Isnin, 7 Oktober 2013

RAHSIA JANTUNG SIHAT

GLUTATHION MAQUI BERRY


Jus Maqui Berry telah digunakan berkurun-kurun oleh suku Mapuche Indian dari Amerika Selatan. Maqui Berry merupakan simbol kekuatan, kesihatan dan kecergasan juga mempunyai kuasa penyembuh yang menakjubkan seperti penyakit jantung kanser/ketumbuhan, kencing manis, darah tinggi, masalah saraf, kolestrol, asma, buah pinggang, kelesuan dll.

Jus Maqui Berry boleh dianggap sebagai "Raja Antioksida" atau "Antioksidan Super" kerana banyak kelebihan dan manfaatnya dari segi kesihatan. Ia merupakan satu-satunya antioksidan yang terdapat dan dihasilkan oleh sel badan manusia bagi melindungi kesihatan secara semulajadi.

Diantara kelebihan Jus Maqui Berry yang ketara ialah melawan kesan buruk hormon tekanan, mengoksidakan sel dengan secukupnya dengan menghalang radikal bebas dalam sel yang memberi kesan buruk, menghapuskan mutagen sel yang juga memberi kesan buruk kepada sel, menjalankan proses detoksifikasi, disamping memperlahankan proses penuaan.

Dengan  harga hanya serendah  RM199  kehidupan ANDA sekeluarga akan menjadi lebih bermakna dengan curahan kasih sayang yang berpanjangan di dunia dan akhirat. Insyaalah...
 ( Harga termasuk Pos Penghantaran)

1)PM saya En Harris 0127911397  
No Akaun CIMB Bank :0103-0001002-10-8
Live Web Biz Network & Technology Services

 2)Harris Bin Mohd Yusof (Personel Akaun)
No Akaun Maybank : 151034682961

"Berbakti Pada Yang Memerlukan"

Harris Bin Mohd Yusof
(CEO Teraju Minda.com)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan