Ahad, 6 Oktober 2013

Kejayaan Ku Milik Semua


Inilah  rakan-rakan yang sentiasa memberi semangat dikala aku memerlukan...sangat-sangat positif kalau bercerita tentang kekayaan dan kejayaan. Setiap kejayaan mesti ada orang disekelilingnya. Komuniti GMJ4U memang sangat-sangat terbaik. Minda positif yang ku dapat dari mereka ini terutama dari Master Sifoo Azhar yang tidak pernah jemu memberi kata-kata semangat, Tn Hj Noh Sariekin yang sentiasa humble, cool dan bergaya serta isterinya Pn Rohaiza semoga kejayaan GMJ4U bakal dikongsi bersama seluruh komuniti HEBAT.

Buat En Zaemy Tukiran, En Aizuddin AB Malek , Pn Zaini Bt Ramli, En Sulaiman & isteri Deyana, Zainieda orang kuat BP dan seluruh network saya di seluruh Malaysia semoga sentiasa memperlengkapkan diri dengan ilmu kerana tugas kita mendidik masyarakat tentang ilmu kewangan sudah menjadi tanggungjawab yang besar demi agama, bangsa dan negara. Anda semua  telah membuka mata  untuk saya terus maju selangkah kehadapan...dan akan ku pastikan bukan aku saja yang melangkah tetapi semua bangsaku seluruh Malaysia. Amin...Amin...Amin Ya Rabbal  Alamin....

https://www.facebook.com/cheguharris.yusof


1 ulasan:

  1. Memang mudah mencipta alasan...tetapi lebih sukar lagi untuk kita mendapat kejayaan sekiranya alasan lebih banyak dari tindakan.

    BalasPadam